FAQ: Atbildes par failu glabāšanu un apmaiņu

Vai mani faili ir privāti?

Jā, visi uzkopētie dati ir privāti un saites netiek automātiski publicētas vai zināmas citiem lietotājiem. Konta uzstādījumos jūs variet mainīt noklusētās saites pieejas tiesības failiem un folderiem, kā arī uzlikt papildus piekļuves paroli.

Kam ir paredzēta šī datu glabāšanas platforma?

Šī pašapkalpošanās datu glabāšanas platforma domāta, lai lietotāji varētu ērti glabāt un ātri nosūtīt citiem datus. Lietotājs uzkopē failus uz servera, iegūst unikālu saiti, kuru tālāk var pārsūtīt visiem lietotājiem, kam nepieciešama piekļuve konkrētajiem failiem. Piemēram, foto vai video failu oriģinālu nosūtīšanai vairākiem adresātiem. Servisā var glabāt arī pilnībā privāti failus, rezerves kopijas un piekļūt no dažādām ierīcēm.

Kā un kur saglabātie faili ir pieejami?

Uzkopējot failus, tie tiek saglabāti serveros. Katram folderim un failam, tiek automātiski piešķirta unikāla interneta saite. Ja saites tiesības nebūs privātas, tad atverot saiti, jebkuram zinātājam būs pieejams fails vai foldera saturs.

Saites apmeklētājs var redzēt failu nosaukumus, izmērus, aprakstu un izvēlēties lejupielādēt, apskatīt failus vai pārsūtīt šo saiti tālāk. Jūsu epasta klients, antivīruss vai interneta pārlūks arī redz šīs saites. Piekļuves privātuma uzstādījumi ir pieejami kontam kopumā un katrai mapei.

Kādi failu veidi var tikt glabāti?

Failiem nav ierobežojuma - var glabāt dokumentus, foto, video vai jebkādus citus datus oriģinālajā izmērā. Bezmaksas lietotājiem ir 5GB ierobežojums uz vienā reizē uzkopējamo apjomu. PRO kontam max web faila izmērs ir 20GB un Biznesa lietotājiem pielāgoti. Webdav: 100GB, Sync: 400GB.

Ko darīt, ja ir sūdzības par platformā publicēto saturu?

Kontaktformā ir jāaizpilda "satura cenzūras" jeb failu izņemšanas pieteikums. Vairāk info skatīt šeit.

Kādas maksājumu metodes pieņemam?

Mēs atbalstam VISA, Mastercard, bankas pārskaitījumus un Files.fm tokenus. Mums nav pieejas un mēs neglabājam kredītkaršu datus. Maksājumi notiek ar drošu PCI-DSS sertificētu maksājumu iestāžu un banku starpniecību.

Kādi ir datu drošības līmeņi?

Failu uzkopēšana un piekļuve notiek drošā un šifrētā veidā. Ar Backup rīku, ir iespējams veidot privātas, šifrētas rezerves kopijas un saglabāt drošā datu centrā. Datu masīvi ir rezervēti, taču jūsu failiem, papildus rezerves kopijas netiek veiktas.

Cik ilgi faili tiek glabāti bezmaksas lietotāju faili?

Reģistrētiem lietotājiem ir pastāvīga vieta failu glabāšanai uz servera, ar iespēju to papildināt, kā arī iespējams pārskatīt informāciju par veiktajām augšupielādēm, statistiku un pārvaldīt failu pieejas tiesības. Faili, kas pārsniedz konta limitu vai nereģistrētu lietotāju faili būs pieejami līdz 60 dienām kopš to augšupielādes.

Kā es varu dzēst failus?

Ja uzkopējot failu, ir norādīts e-pasts pirmajā laukā, tad uz to tiek nosūtīta arī dzēšanas vai rediģēšanas saite. Reģistrēti lietotāji, veiktās augšupielādes var dzēst sadaļā "Mani faili". Ja aizmirsāt autorizēties, tad no šī datora veiktās ielādes vēl variet piesaistīt savam kontam autorizācijas lapā.

Vai varu saņemt failu saiti uzreiz pēc augšupielādes sākuma?

Jā. Pēc "Saglabāt failus" pogas nospiešanas, piekļuves saite tiek uzreiz uzrādīta. Ja esat reģistrēts lietotājs, jaunā saite uzreiz parādās arī "Mani faili" sadaļā jūsu kontā. Līdz ar to, nav nepieciešams gaidīt, kamēr augšupielāde beigsies. Pēc noklusējuma, bezmaksas kontiem šī saite ir pieejama tiem, kuri to zin. Privātuma uzstādījumi ir maināmi.

Kāpēc veiktos maksājumus nav iespējams atgriezt?

Jums ir iespēja bezmaksas izmēģināt sistēmu. Lietotājs pasūta, veic priekšapmaksas maksājumus un apstiprina tos pašrocīgi. Sistēma automātiski veic atbilstošos darījumus pēc lietotāja pieprasījuma - rezervē diska vietu, pieslēdz iespējas, iedod pieeju maksas failiem vai izdrukā failus, pietam sazinoties ar citām IT sistēmām vai piegādātājiem. Visa info par darījumu tiek sniegta pasūtījuma veikšanas brīdī, pirms samaksas.

Cik lielus failus un datu apjomus es varu glabāt?

Jūs varat papildināt konta pastāvīgo diska vietu, abonējot klāt tik gigabaitus vai terabaitus cik nepieciešams. Jūsu kontā saņemtie Files.fm tokeni arī dod iespēju izmantot pastāvīgu diska vietu.

Kādi dati par mani tiek glabāti?

Savus datus Jums ir iepēja apskatīt un labot sava konta uzstādījumos (Lietotāja dati).

Kāda ir parole arhīva failam ko lejupielādēju?

Mēs neiestatām paroles arhīva failiem. Faila augšupielādētājs zina paroli. Ja jums ir nepieciešama parole, lai atvērtu arhīva failu, mēs nevaram jums palīdzēt to noskaidrot.

Izveidoju kontu ar 3.puses autentifikāciju. Kāda ir mana konta parole?

Ja esat izveidojis kontu ar 3.puses autentifikāciju (Facebook, Google, Microsoft), bet vēlaties pieteikties kontā ar jūsu izvēlētu paroli, jums ir jāatjauno parole. Pēc paroles atjaunošanas jūs joprojām varēsiet pierakstīties, izmantojot 3.puses autentifikāciju.

Neizdodas lejuplādēt failu, ko darīt?

Failu lejupielādi var ietekmēt interneta savienojuma kvalitāte starp klientu un serveri, klienta ierīces un interneta pārlūkprogrammas iestatījumi, servera noslodze u.c.

Mēs piedāvājam vairākus lejupielādes variantus (tiešo, saglabāt savā kontā, lejuplādēt .zip failā un P2P). Ja kāda iemesla dēļ neizdodas lejupielādēt Web pārlūkā, varat izmantot .torrent failu un lejupielādēt visus mapē esošos failus ar savu Torrent klientu.

Konta uzlabošana

Ja kontā nepieciešama papildu vieta vai iespējas, varat uzlabot savu kontu uz kādu no mūsu piedāvātajiem plāniem.

Gadījumā ja jau ir aktīva abonēšana - veicot vēl vienu esošā automātiski neatcelsies. Aktīvajās abonēšanās iekļautā vieta un iespējas summējas.

Ja nepieciesams vienu plānu aizstāt ar citu - nepieciešams atcelt esošo abonēšanu (vieta un iespējas pieejamas līdz apmaksātā perioda beigām).

Nevēlos saņemts paziņojums e-pastā

Sava konta iestatījumos (Epastu saņemšanas uzstādījumi) varat atzīmēt tēmas, par kurām nevēlaties saņemt e-pasta paziņojumus.

Vai tiešsaistē var rediģēt dokumentus?

Tiešsaistē var veikt populārāko ofisa formāta failu rediģēšanu, ja esat abonējis vismaz PRO kontu.

Kā es varu izdzēst savu kontu?

Savu kontu varat dzēst konta uzstādījumos. Pirms tam jābūt izdzēstiem visiem kontā esošajiem failiem.

Ja jums ir kādi citi jautājumi vai ierosinājumi, izmantojiet sadaļu Kontakti »